ANUNŢ
COLEGIUL NAŢIONAL “MATEI BASARAB” cu sediul în: localitatea Bucureşti, str. Matei Basarab, nr. 32, sector 3, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual aprobat prin H.G. nr. 286 / 2011, modificat şi completat de H.G. nr. 1027 / 2014.
- Denumirea postului – îngijitor – post vacant contractual pe perioadă nedeterminată.
Condiţii specifice de participare la concurs:
– nivelul studiilor: medii / generale, urmate de un curs de perfecţionare în domeniu.
– disponibilitate pentru program prelungit în situaţii speciale
– abilităţi de comunicare şi relaţionare
Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:
Proba scrisă: data de 15 ianuarie 2019, ora 9,00 la sediul instituţiei – Str. Matei Basarab nr.32, sector 3.
Proba de interviu: data de 16 ianuarie 2019, ora 9,00, la sediul instituţiei.
Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este 8 ianuarie 2019, la sediul instituţiei (secretariat).
Date contact: Secretar şef – Dragne Doiniţa, tel: 021 – 321.66.40
Reprezentant legal,
Director,
Prof. Şorop Maria Lidia
Relaţii suplimentare la secretariatul colegiului – Secretar şef Dragne Doiniţa sau la telefon 021 – 321.66.40.
CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTULUI DE ÎNGRIJITOR DURATA CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCĂ – PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
Nr. crt. | Etapa de concurs | Data / perioada | Ora | Locaţia |
1 | Depunerea dosarelor candidaţilor | 19.12.2018 – 08.01.2019 | 9,00-16,00 | Secretariatul colegiului |
2 | Selecţia dosarelor | 08.01.2019 | 9,00 – 13,00 | |
3 | Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor | 08.01.2019 | 14,00 | Avizierul colegiului |
4 | Depunerea contestaţiilor | 08.01.2019 | 14,00 – 16,00 | Secretariatul colegiului |
5 | Afişarea rezultatelor contestaţiilor | 08.01.2019 | 15,00 | Avizierul colegiului |
6 | Proba scrisă | 15.01.2019 | 9,00 | Sala de consiliu a colegiului |
7 | Afişarea rezultatelor de la proba scrisă | 15.01.2019 | 13,00 | Avizierul colegiului |
8 | Depunerea contestaţiilor în urma susţinerii probei scrise | 15.01.2019 | 13,30 – 15,30 | Secretariatul colegiului |
9 | Afişarea rezultatelor contestaţiilor | 15.01.2019 | 17,00 | Avizierul colegiului |
10 | Susţinerea interviului | 16.01.2019 | 9,00 | Sala de consiliu a colegiului |
11 | Afişarea rezultatelor după susţinerea interviului | 16.01.2019 | 12,00 | Avizierul colegiului |
12 | Depunerea contestaţiilor în urma susţinerii interviului | 16.01.2019 | 12,30 – 13,00 | Secretariatul colegiului |
13 | Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor | 16.01.2019 | 14,00 | Avizierul colegiului |
14 | Afişarea rezultatelor finale | 16.01.2019 | 14,30 | Avizierul colegiului |
DIRECTOR,
PROF. ŞOROP MARIA LIDIA
CONŢINUTUL DOSARULUI DE CONCURS
- Cerere de înscriere la concurs adresată conducerii Colegiului Naţional “Matei Basarab”;
- Carte de identitate sau orice alt document, potrivit legii care atestă identitatea (copie xerox);
- Copii ale documentelor care să ateste nivelul studiilor şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- Carnet de muncă, raport REVISAL sau după caz, adeverinţe care să ateste vechimea în muncă, în copie;
- Cazier judiciar;
- Adeverinţă medicală cu menţiunea “APT PENTRU ANGAJARE” care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate;
- Adeverinţă curs igienă (specific unităţilor şcolare).
- ACTELE PREVĂZUTE LA PUNCTELE 2 – 4 VOR FI PREZENTATE ŞI ÎN ORIGINAL ÎN VEDEREA VERIFICĂRII CONFORMITĂŢII COPIILOR.
- DOSARUL TREBUIE SĂ CUPRUNDĂ TOATE DOCUMENTELE ŞI ÎN ORDINEA ENUMERATĂ MAI SUS.
COLEGIUL NAŢIONAL
“MATEI BASARAB” |
|
Str.Matei Basarab nr.32, sector 3, Bucureşti,
Tel/fax:021-321.66.40;Tel:021-322.39.60 E-mail: cnmb1859@yahoo.com Cod fiscal: 4340528 Cod sirues: 0765143 Prelucrător date cu caracter personal nr.10225 / 2008
|
FIŞA INDIVIDUALĂ A POSTULUI
Pentru ocuparea funcţiilor nedidactice
INGRIJITOR
Unitatea de învăţământ: Colegiul Naţional „Matei Basarab”
În temeiul Legii nr.53/2003 – Codul Muncii, actualizată prin Legea nr.40 / 31.03.2011 şi al Contractului individual de muncă înregistrat sub nr. ____ / ________ în Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor, se încheie astăzi, ________ prezenta Fişă a Postului, anexă la contractul individual de muncă:
- Numele şi prenumele: ________________
- Studii: _________________
- Postul pe care este încadrat: Ingrijitor
- Norma de activitate: 8 ore / zi – 40 ore/săpt.
Poziţia:
Relaţii de subordonare:
- conducerea unităţii şcolare
- responsabil serviciul administrativ
Relaţii de colaborare:
- în cadrul unităţii şcolare:
- directorii unităţii şcolare
- personalul unităţii şcolare (profesori)
- serviciul secretariat
- serviciul de contabilitate
- cu alte instituţii:
- Inspectoratul Şcolar de sector
- Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti
- unităţi de învăţământ din Bucureşti
- servicii de contabilitate din centre de execuţie bugetară
Doamna _____________________ posesoare a Contractului Individual de Muncă înregistrat sub nr. _____ / ________ în registrul general de evidenţă a salariaţilor, mă oblig să respect următoarele atribuţii, sarcinile reprezentând 8 ore / zi, 40 ore/săptămână.
Atribuţii şi responsabilităţi
- Perimetrul de lucru:
- Sălile de clasă din Corpul A de la parter (sala 1,2,3,4,5,6,7, cabinet Limbi străine) – în schimbul I;
- Sălile de clasă din Corpul A de la et.II (sala 15,16,17,18, cabinet Limbă şi comunicare, sala 20) – în schimbul II;
- Toalete elevi şi culoare parter – în schimbul I;
- Sala de festivităţi, sala de sport, curtea şcolii, muzeu, spaţii comune, împreună cu tot personalul administrativ.
- Prezenţa la programul zilnic:
Schimbul I: orele 600 -1400;
Schimbul II: orele 1300– 2100.
- În timpul programului va avea ţinută vestimentară obligatorie, respectiv echipamentul individual de lucru;
- În fiecare dimineaţă se va şterge praful din sălile de curs – bănci, catedre, pervazurile ferestrelor şi se aerisesc sălile de curs, laboratoarele, culoarele (atunci când este posibil) ;
- Verifică zilnic, la intrarea în schimb, sălile de clasă şi consemnează neregulile în caietul de procese verbale ;
- La schimbarea turei se aruncă din coş resturile menajere şi se adună hârtiile;
- Dacă în timpul efectuării curăţeniei sunt găsite obiecte personale ale elevilor, acestea vor fi predate şefului ierarhic sau serviciului secretariat spre a se lua legătura cu elevii respectivi prin profesorii diriginţi pt. recuperarea bunurilor de către aceştia. Orice reclamaţie în acest sens atrage după sine sancţionarea salariatului;
- După intrarea elevilor în clasă, la fiecare tură se mătură curtea şcolii sau se adună numai hârtiile;
- În funcţie de condiţiile meteo, participă la degajarea căilor de acces în şcoală;
- Grupurile sanitare se curăţă după fiecare pauză, iar la sfârşitul fiecărei ture se pune dezinfectant;
- După fiecare pauză se spală holurile şi scările (dacă aceasta este necesar);
- Informează administratorul şcolii asupra defecţiunilor apărute în timpul programului;
- În timpul orelor de curs supraveghează palierele, pentru a nu permite nici unei persoane să deranjeze orele de curs;
- Respectă programul de lucru şi îndeplineşte orice sarcină de serviciu primită de la direcţiunea unităţii sau de la şeful ierarhic;
- Este interzis comportamentul necivilizat atât faţă de elevi cât şi faţă de întregul personal al şcolii;
- Orice nemulţumire este adusă la cunoştinţă administratorului şcolii, de preferat în scris;
- Personalul de îngrijire va unde este solicitat indiferent de zona repartizată pentru munca zilnică;
- Participă lunar la instruirea în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă
- Orele suplimentare efectuate peste programul de lucru vor fi compensate cu ore libere plătite în următoarele 60 zile calendaristice după efectuarea acestora.
- Efectuează concediul legal de odihnă conform planificării prealabile întocmite de şeful de compartiment până la data de 31 decembrie a anului respectiv;
- Se prezintă periodic sau ori de câte ori este necesar la controlul medical efectuat de firma de Medicina Muncii în unitate;
- Nerespectarea clauzelor prevăzute în contractul individual de muncă, atrage după sine sancţionarea salariatului, până la desfacerea contractului individual de muncă.
Data: _____________
Director, Am luat la cunoştinţă şi am primit un exemplar:
(nume, semnătură, stampilă)
Semnătura: ………………………
TEMATICA CONCURSULUI
- Utilizarea materialelor de curăţenie necesare activităţii specifice postului
- Utilizarea materialelor antiderapante în sezonul rece
- Rolul personalului nedidactic în cadrul şcolii
- Prevenirea accidentelor în incinta unităţii de învăţământ
- Norme de conduită în releţiile din unitatea şcolară
- Norme de protecţia şi securitatea în muncă pentru laboratoarele de chimie şi biologie.
BIBLIOGRAFIE
- Legea 1/2011- Legea Educației Naționale cu completările și modificările ulterioare;
- OMENCȘ-5079/2016 – Regulamentul – cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar;
- Noţiuni fundamentale de igienă la nivelul unităţilor şcolare;
- Norme N.T.S.M / P.S.I. prevăzute în Legea 319/ 2006 cu completările şi modificările ulterioare;
CONCURSUL VA CONSTA ÎN URMĂTOARELE ETAPE:
– selecția dosarelor
– proba scrisă – 100 de puncte
– interviu – 100 de puncte
Candidații trebuie să obțină minim 50 de puncte la fiecare probă. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a celor două probe. Se consideră admiși candidații care au obținut cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.
DIRECTOR,
PROF. ŞOROP MARIA LIDIA